نکات رژیم غذایی برای بیماران مبتلا به نفریت و مرحله 3 بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مواد غذایی نقش مهمی در زندگی روزمره ما بازی می کند، انسانی ما حتی نمی تواند بدون آن زندگی می کنند. بنابراین به عنوان یک بیمار، شما باید با توجه به رژیم غذایی خود پرداخت، اگر شما یک مناسب است که می تواند برای سلامت شما مفید باشد، در صورتی که به سلامت شما مضر خواهد بود. بعد من به شما برخی از راهنمایی رژیم غذایی برای بیماران مبتلا به نفریت و مرحله 3 بیماری مزمن کلیه را.

هنگامی که شما را در برنامه رژیم غذایی برای بیماران مبتلا به نفریت، شما باید با توجه به شرایط خود بیماری متفاوت است. اصول عبارتند از: در صورتی که فشار خون بالا، باید مصرف نمک از آنها را کنترل کند، اما اگر آنها ادم، شما باید آنها را به رژیم غذایی نمک رایگان. همانطور که برای تامین پروتئین، به منظور پاسخگویی به تقاضای تغذیه و نه اضافه بار به کلیه شما، به طور کلی شما باید تغذیه با توجه به نیاز عرضه و انتخاب غذاهای با پروتئین بالا مانند شیر، تخم مرغ، گوشت، و غیره اگر همراه با فشار خون بالا، یا بیماری خونی لیپوپروتئین بالا، باید اسید چرب اشباع و مصرف کلسترول را محدود کند. برای بیماران مبتلا به کم خونی، باید غذاهایی که غنی از پروتئین و آهن است، مانند کبد، کلیه ها، گوشت گاو، زرده تخم مرغ، سبز و سبزیجات و غیره را انتخاب کنید.

در یک کلام، به عنوان یک بیمار مبتلا به نفریت و مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، شما هرگز نباید جزئیات زندگی روزانه خود را نادیده بگیرد. برای بیمار متفاوت است شرایط مختلف آن، بنابراین شما باید رژیم غذایی خود را با توجه به شرایط خود به شما میدهد. شما، AOD بهتر تغذیه خود و یا پزشکان آنلاین ما قبل از تصمیم مشورت کنید.

اگر شما از مشکلات دیگر در مورد نفریت و بیماری مزمن کلیه، شما می توانید پیام را ترک کنند و یا به ما ایمیل با اطلاعات جزئیات خود، مانند نام، جنسیت، سن و بیماری های تاریخ، پس از تجزیه و تحلیل بیماری خود را، ما شما را با بهترین توصیه های مناسب پاسخ در اسرع وقت. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

نکات رژیم غذایی برای بیماران مبتلا به نفریت و مرحله 3 بیماری مزمن کلیه





:: برچسب‌ها: نفریت، مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، راهنمایی رژیم غذایی برای بیماران مبتلا به نفریت و مرحله 3 بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: